  • 1. Data: 2006-08-05 06:53:38
    Temat: chyba lekko przesadzili:-))
    Od: "mar" <m...@g...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3524701.html

  • 2. Data: 2006-08-05 07:06:31
    Temat: Re: chyba lekko przesadzili:-))
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 05-08-2006 o 08:53:38 mar <m...@g...pl> napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3524701.html

    W sumie to dobrze jest. Szkoda tylko, ze to pojedynczy wybryk a nie
    postanowienie egzekwowania wszystkich przepisow PoRD. Np. tego o
    zatrzymaniu sie przed warunkowa zielona strzalka i dopiero pozniejszym
    ruszeniu ... albo tym o zakazie zawracania na bezwarunkowym zielonym w
    lewo.

    A najlepiej jakby tez ukarali dla zasady kilku policjantow za
    nieprzepisowa jazde :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 3. Data: 2006-08-05 07:46:38
    Od: "el gato" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    ... albo tym o zakazie zawracania na bezwarunkowym zielonym w
    > lewo.

    na zielonym w lewo nie mozna zawracać? Z tego co pamietam (ale to bylo
    dawno:) jesli jest zielone w lewo (ulica dwupasmowa) i nie ma zakzu
    zawracania to mozna zawracac.

    --
    el gato

  • 4. Data: 2006-08-05 07:59:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    el gato napisał(a):

    > na zielonym w lewo nie mozna zawracać? Z tego co pamietam (ale to bylo
    > dawno:) jesli jest zielone w lewo (ulica dwupasmowa) i nie ma zakzu
    > zawracania to mozna zawracac.

    Akurat jest dokładnie odwrotnie. Par. 72 rozporządzenia o znakach i
    sygnałach drogowych

    M.

  • 5. Data: 2006-08-05 08:30:25
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-08-05 09:46 +0200, Użytkownik el gato napisał :

> [...]
    >
    > na zielonym w lewo nie mozna zawracać? Z tego co pamietam (ale to bylo
    > dawno:) jesli jest zielone w lewo (ulica dwupasmowa) i nie ma zakzu

    To jest zielone w LEWO, a nie do zawracania:-))) Do zawracania jest
    sygnalizator ze strzalka w lewo i "do tylu". Przynajmniej w Krakowie.
    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 6. Data: 2006-08-05 13:49:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mar wrote:
    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3524701.html

    IV RP w akcji ;-/

  • 7. Data: 2006-08-05 13:57:00
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > W sumie to dobrze jest. Szkoda tylko, ze to pojedynczy wybryk a nie
    > postanowienie egzekwowania wszystkich przepisow PoRD. Np. tego o

    LOL, zamknięcie samochodu jest jego zabezpieczniem? Osoba z pewna wprawa
    podda sie chyba z wrażenia przed takim zabezpieczeniem.
    A jak ktos nie ma zielonego pojecia o otwieraniu samochodow, to na 100%
    nie bedzie go tez potrafila uruchomic bez kluczyka.

    A z ciekawosci, co maja zrobic osoby posiadajace samochody w wersji
    cabrio ze sciaganym dachem ktorego nie da sie przewozic w bagazniku???
    Będą dostawać mandaty z przydziału od momentu zakupu? Raz na dzien, na
    tydzien?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 8. Data: 2006-08-05 14:16:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > A z ciekawosci, co maja zrobic osoby posiadajace samochody w wersji
    > cabrio ze sciaganym dachem ktorego nie da sie przewozic w bagazniku???

    Kabriolety jak kabriolety - część ma dach. A co z motocyklami?

    > Będą dostawać mandaty z przydziału od momentu zakupu? Raz na dzien, na
    > tydzien?

    Ale za to jaka wykrywalność będzie!

    Cóż, to kolejny przykład indolencji i działań pozornych policji: zamiast
    łapać złodziei - wlepiają mandaty komu się da; bandytów nie udaje im się
    złapać - to strzelają w plecy spanikowanym młodziakom.

    Kompromitacja za kompromitacją.

  • 9. Data: 2006-08-05 14:23:38
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "mar" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3524701.html

    no to podróż kabrioletem do Płocka odpada :-)

  • 10. Data: 2006-08-05 18:01:21
    Od: "el gato" <n...@s...pl>

    > Akurat jest dokładnie odwrotnie. Par. 72 rozporządzenia o znakach i

    zwracam honor, ale ja i tak będe zaracał na zielonym w lewo:)

    --
    el gato