  • 1. Data: 2007-07-28 19:47:48
    Temat: chory psychicznie zagrażający współmieszkańcom
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    witam

    moja sąsiadka ma nastepujący problem. W domu, w którym zamieszkuje na
    parterze mieszka samotny mężczyzna z zaburzeniami psychicznymi (podpala
    śmieci w swoim mieszkaniu, wyzywa sąsiadów, zalewa ich). Kilkukrotnie
    wzywała z tego powodu straż miejską, policję i straż pożarną, przyjeżdżają,
    popatrzą, do niego do mieszkania nie wejdą, bo ich nie wpuszcza i nic z
    tego nie wynika. Co można zrobić w takiej sytuacji. Podobnie bezradna jest
    opieka społęczna. Proszę o poradę i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-07-28 20:14:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grygooor" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpuszcza i nic z tego nie wynika. Co można zrobić w takiej sytuacji.
    > Podobnie bezradna jest opieka społęczna. Proszę o poradę i z góry

    W głowę zachodzę, jakich to sąsiadów może zalewać mieszkający na parterze.
    W piwnicy tam mieszkają? Po pierwszym podpaleniu mieszkania sprawą powinna
    się zająć Straż Pożarna i Prokuratura. Co do wyzywania, to najlepiej mu nie
    odpowiadać.

  • 3. Data: 2007-07-28 21:49:22
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

  • 4. Data: 2007-07-28 22:40:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    Złożyć zawiadomienie o uszkodzeniu mienia albo i spowodowaniu powszechnego
    zagrożenia.Prokurator nie będzie mógł przejść obojętnie obok próby
    podpalenia budynku wielorodzinnego. Chorego wyślą na badania, albo i osadzą
    w zakładzie psychiatrycznym - a przecież o to chodzi.