  • 1. Data: 2003-02-04 08:53:02
    Temat: cena za usługę - dość długie
    Od: "slawek" <s...@z...suwalki.tpsa.pl>

    Witam
    W roku 2000 podpisałem umowę na odłaczenie obiektu do sieci energetycznej na
    kwotę 4700. Wpłaciłem zaliczkę 900 zł. W międzyczasie zmieniły się ceny za
    podłączenie obiektu (od 2001 wynosiłoby w moim przypadku ok. 700 zł). Jeden
    z punktów umowy mówił, że Zakład Energetyczny po opracowaniu projektu i
    uzyskaniu pozwolenia na inwestycję powinien przedstawić aneks z
    harmonogramem prac oraz ostateczną kwotą podłączenia. Tak się nie stało,
    Zakład podłaczył obiekt nie przedstawiając aneksu dopiero w 2002 roku i
    domaga się zapłaty całej kwoty, tj 4700. W dniu dzisiejszym wystąpiłem z
    wnioskiem o sporządzenie aneksu. W związku z powyzszym mam pytanie:
    Jaka powinna być kwota usługi? Obiło mi się o uszy, że za wykonaną usługę
    płaci się według ceny obowiązującej w dniu wykonania usługi. Czy jest to
    prada i czy może mieć zastosowanie w moim przypadku. Proszę o podanie aktów
    prawnych.

    Pozdrawiam,
    Sławek