    From: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: być, czy nie być członkiem spółdzielni?
    Date: Wed, 30 Jun 2004 09:29:47 +0200

    Witam,

    mam taki problem. Niedlugo w Warszawie będę kupował mieszkanie
    (spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu). Zastanawiam się, czy
    mam wybór czy zostać członkiem spółdzielni, czy też takiego wyboru
    nie mam.
    Wydaje mi się, że czytałem gdzieś, iż nie jest to wymagane, jednak
    nie jestem tego pewien (na jaką podstawe prawną powołać się, jeżeli
    będą robili w spółdzielni problemy?)
    Co ryzykuję nie będąc członkiem? (będę jedynym właścicielem)
    Jakie problemy będą mi robić? (np. nie udzielimy Panu tej
    informacji, bo nie jest Pan członkiem spółdzielni)

    Z góry dzięki za odpowiedzi i rady

    Mariusz