  • 1. Data: 2006-03-14 08:59:30
    Temat: brak plany zagospodarowania przestrzennego
    Od: " pawlok" <p...@g...pl>

    Witam1
    Moze ktos mi wyjasni nastepujace kwestie.
    Jest teren bez aktulnego planu zagospodarowania przestrzennego (poprzedni
    wygasl w 2004 roku), na jednej z nieruchomosci istnieje hala magazynowa z
    ktorej wlasciciel chce zrobic sklep. Uruchomil wiec procedure zmiany sposobu
    uzytkowania budynku, o czym zostali poinformowani sasiedzi.
    Sasiedzi zlozyli sprzeciw.
    I teraz pytania czy tego typu sprzeciw moze zablokowac to inwestycje?
    Czy mozna dostac zgode na zmiane sposobu uzytkowanai nieruchomosci przy braku
    planu i sprzeciwie sasiadow?
    Nie bede ukrywal ze jednym z sasiadow jestem ja i w sprzeciwie powolalem sie
    min na przepis mowiac od odleglosci min 10 metrow od okien budynku
    mieszkalnego a planowanym parkingiem.
    Druga kwestia czy moge kwestionowac nastepujaca sprawe gosciu przy robieniu
    sklepu chce droge wewnetrzna na swojej posesji sasiadujaca z moja dzialka
    przerobic na droge na ktora dostep bedzie nieograniczony (dojcie do sklepu po
    wuburzeniu plotow i bram)- czy szlusznie interpretuje ze bedzie to utworzenie
    drogi publicznej - czy jest na to jakas podstawa prawna umozlikwiajaca sprzeciw?
    pozdrawiam i z ory dziekuje za pomoc
    Pawlok

  • 2. Data: 2006-03-20 15:49:20
    Temat: Re: brak plany zagospodarowania przestrzennego
    Od: ag<a...@w...pl>

    zadzwon do wydziału architektury i się zapytaj, powinni służyć pomocą...

    mnie się wydaje, że potrzebny będzie sąsiadowi projekt budowlany na
    modernizację budynku - zgodny oczywiście z warunkami technicznymi, w których
    rzecz jasna jest mowa m.in. o tym, że odległość miejsc parkingowych od okien
    budynku przeznaczonego na stały pobyt ludzi ma wynosic 10m ( chyba, że są to
    miejsca dla niepełnosprawnych - wtedy 5m )

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-03-20 15:51:38
    Od: ag<a...@w...pl>

    jeszcze jedno, jeśli będzie Twoj sąsiad potrzebował projektu budowlnego i co dalej
    idzie pozwolenia na budowę, to w związku z tym ,że nie ma planu miejscowego
    będzie musiał wystąpić o decycję o warunkach zabudowy do urzedu - wydziału
    architektury....

    -> http://usenet.pomocprawna.info