  • 1. Data: 2006-03-14 08:01:12
    Temat: Odpowiedz od zakładu ubezpieczeń
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy jest ktoś w stanie mi wyjasnić art 8a, czy regulował czy nie regulował
    udzielanie informacji przez urzędy i instytucje?
    Ponizej zacytuje fragment odpowiedzi od zakładu ubezpieczeń

    "Do dnia 22.10.1995r., tj. od dnia dodania do ustawy z dnia 28.07.1990r. o
    działalności ubezpieczeniowej art 8a, przepisy tej ustawy nie regulowały
    kwestii udzielania zakładom ubezpieczeń informacji przez urzędy i
    instytucje.

  • 2. Data: 2006-03-14 08:23:48
    Temat: Re: Odpowiedz od zakładu ubezpieczeń
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alicja napisał(a):
> [...]
    > działalności ubezpieczeniowej art 8a, przepisy tej ustawy nie regulowały
    > kwestii udzielania zakładom ubezpieczeń informacji przez urzędy i

    Czego nie rozumiesz w odpowiedzi? Regulował. Gdy już istniał.

    KG

  • 3. Data: 2006-03-14 12:51:10
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Czego nie rozumiesz w odpowiedzi? Regulował. Gdy już istniał.

    Nie rozumiem kiedy dodali art 8a.
    Nie rozumiem poniewaz sprawdzałem starą ustawę z 1990r na "e-broker" i tam
    art 8a istnieje. Jak mogli dodać art 8a skoro istniał.?- chyba , że gdzies
    jest błąd.

  • 4. Data: 2006-03-14 13:01:53
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > poszukaj nie przetworzonego tekstu ustawy, a dziennika ustaw

    Dobrze, dziekuje za odpowiedz.

  • 5. Data: 2006-03-14 13:13:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alicja napisał(a):
    > Nie rozumiem kiedy dodali art 8a.

    przecież w odpowiedzi masz jasno powiedziane kiedy