  • Data: 2010-06-16 08:43:00
    Temat: blokada inwestycji w pobliżu osiedla
    Od: tombaz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w pobliżu osiedla, na którym mieszkam, była do niedawna stadnina koni.
    Została zlikwidowana, bo podobno przeszkadzał pobliskim mieszkańcom
    zapach. Nie sprawdzałem tej informacji, ale zakładam, że jest
    przynajmniej w części prawdziwa.
    Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom
    weselny.
    Zakładając, że to prawda, jakie są możliwości zablokowania tej
    inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?