  • 11. Data: 2003-05-07 21:33:40
    Temat: Re: bledny przelew (ale nietypowo) - pomocy
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Emvu napisał(a) na pl.soc.prawo:

    > witam wszystkich
    >
    > jakis czas temu wyslalem przelew (dosc znaczna kwota) pod zly nr konta -
    > dodam ze nazwa wlasciciela i nr konta sa poprawne

    To zdanie jest trochę bez sensu i przez to chyba wyszło małe zamieszanie
    w odpowiedziach:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 12. Data: 2003-05-07 22:59:18
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > Nie, nie!!! to moja wina, bo zgadza sie wszystko poza kwota - a skad bank ma
    > wiedziec ze dopisalem jedno zero wiecej??

    A czy na przelewach nie pisze się podobnie jak na przekazach pocztowych
    również słownie sumy jaką przelewamy? Nigdy nie robiłem przelewu więc
    nie wiem ale tak mi się skojarzyło.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 13. Data: 2003-05-07 23:04:38
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości
    > A czy na przelewach nie pisze się podobnie jak na przekazach pocztowych
    > również słownie sumy jaką przelewamy? Nigdy nie robiłem przelewu więc
    > nie wiem ale tak mi się skojarzyło.

    Nie, nie pisze się sumy słownie.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl