  • 1. Data: 2003-05-06 20:44:24
    Temat: Witam
    Od: "CHAVEZ de Cornholio" <d...@p...spamerow.pl>

    Wiem ze troche pozno sie obudzilem, ale coz. Mam obrone magisteri wyznaczona
    na 16 czerwiec a do konca pracy jeszcze od chu...... i jeszcze troche.
    (przeraszam za slownictwo ale jestem w desperacji). Otoz mam prace na temat
    swidczen z tytulu wypadkow przy pracy. A jak wiadomo od 1.1.2003 zmienila
    sie ustawa. I w zwiazku z tym moja prosba. Czy ma ktos moze jakies
    komentarze do tej ustawy. Wiem ze sa one w LEXie, ale maximie. A tego nie
    mam z kad zalatwic. Wielkie prosze i dzieki za wszytkich z gory kto mi
    pomoze.
    Acha dokladnie nazwa to "ustawa z 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu
    społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych"

    CHAVEZ