  • 1. Data: 2003-05-06 20:01:33
    Temat: Udział w refewrendum a zameldowanie
    Od: "Zbigniew Opara" <o...@s...pl>

    Witam
    Jestem nowicjuszem na tej grupie, wiec z gory prosze o
    wybaczenie ewentualnych bledow.
    Moja rodzina i ja mieszkamy w nowowybudowanym domu, ktory
    jeszcze jednak nie mial odbioru technicznego, przez co nie
    mozna sie w nim zameldowac. Zameldowanie w poprzednim
    miejscu zamieszkania skonczylo sie juz, przez co nie
    jestesmy nigdzie zameldowania. Nie udalo nam sie wiec wziac
    udzialu w wyborach samorzadowych, ale to jestem w stanie
    zrozumiec. Chcielibysmy jednak wziac udzial w referendum -
    bo zameldowani, czy nie, jako obywatele polscy mamy do tego
    pelne prawo. Co mam zrobic i gdzie sie udac, aby moc w
    czerwcu zaglosowac?

    --
    Pozdrawiam - Zbyszek Opara
    email: o...@s...pl