  • 11. Data: 2005-02-20 17:01:00
    Temat: Re: błąd w polisie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:cv7i4i$cnm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyj jest blad ? Klienta czy firmy ? Klient podal prawidlowa nazwe a firma
    > zrobila
    > blad w polisie - czyje zaniedbanie? Czyj blad formalny?

    Nie wazne czyj jest blad. Wazne, w czyim interesie jest sprostowanie tego
    bledu. Ubezpieczonego.

    > Gdyby z takiego powodu robic odmowy towarzystwo mialoby wiecej spraw
    > sadowych niz przypisu skladki ;)

    Oj, naiwny jestes. Nie wiesz do jakich wybiegów sie towarzystwa uciekaja by
    uchylic sie od zaplaty odszkodowania. A w tym przypadku blad formalny
    (literówka w polisie) calkowicie zwalnia towarzystwo ubezpieczeniowe z
    odpowiedzialnosci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-02-21 07:53:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Leszek wrote:

    > Z czyjej winy nastąpił błąd? Według mnie to jest sprawa kluczowa.
    > Ubezpieczyciel pisze Poznan zamiast Poznań i wyłącza to jego
    > odpowiedzialność za szkodę?? Nie widzicie głupoty w tym drzemiącej?

    Nie jest ważne z czyjej winy. Ważne, że obie strony podpisały. Klient
    też.

  • 13. Data: 2005-02-21 08:03:16
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl>

    Moze zamiast doradztwa ubezpieczeniowego powinienes obciac z nicka
    wszystko od czwartej litery i wziasc sie za bazy danych i informatyke?
    Moze wtedy porady beda adekwatne do ich ciezaru gatunkowego?

    Konia z rzedem temu, kto dostal odmowe z powodu literowki w
    miejscowosci. A do jakich wybiegow T.U. sie uciekaja to wiem...

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-02-21 08:59:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Feb 2005, Raku wrote:

    > + MAm pomysł - zadzwoń i powiedz, że miałeś stłuczke (tfuuu, odpukać) i że masz
    > + problemy, bo jest pomyłka w nazwi emiejscowości na polisie.
    > + Zobacz jak zareaguje panienka z okienka.

    Prawidłowa reakcja: "proszę sporządzić informację na piśmie,
    zebrać dowody i przynieść, oczywiście się zajmiemy".
    Cytat że "ale my nie zawarliśmy umowy"... :> jest dobry przy
    terminie na odpowiedź 30 dni - w 29 dniu :]
    Podstawowa sprawa w razie chęci "wykiwania strony" to IMHO jak
    najdłużej utrzymywać ją w nieświadomości że ma się na nią "haka"...
    ...niestety... - sama zatrze część dowodów :] lub "uzupełni"
    (hm...) błędy formalne !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2005-02-22 05:01:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Konia z rzedem temu, kto dostal odmowe z powodu literowki w
    > miejscowosci.

    Znam z autopsji conajmniej 2 przypadki odmówienia wyplaty z powodu bledu
    formalnego polisy. Ja nie spekuluje - ja WIEM co mówie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt