  • Data: 2002-12-17 22:11:15
    Temat: bilety ;-))
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Moj problem polega na tym, iz jadac autobusem 11 pazdziernika nie mialem
    podbitej legitymacji szkolnej - coz zapomnialem o tym kompletnie no i nie
    mialem biletu pelnego, a ulgowy.
    Do autobusy weszli pracownicy firmy IVEN s.c. z Wroclawia z ktorymi MPK ma
    podpisana umowe o kontrole biletow - wtedy zdalem sobie sprawe, ze moja
    legitymacja nie jest wazna. Dostalem 2 dni (robocze) na 'doniesienie'
    waznego dokumentu. W Poniedzialek nie bylismy w szkole - dzien nauczyciela -
    wtorek, podbilem legitymacje i dzwonie do firmy IVEN do ktorej pracuja -
    oni, ze do 15. Mowie pani z drugiej strony, ze mam zajecia do 15.30, Panie
    odpowiedziala, ze nie ma problemu - przyjde nastepnego dnia. OK, jak nie ma
    problemu... przychodze nastepnego dnia, a oni, ze termin minal...

    P Y T A N I A

    1) Czy rozszczenia przedawniaja sie po roku ?
    2) Jak sie z nimi dogadac - dzisiaj dostalem wezwanie do zaplaty na kwote
    120 zl, ktora obejmuje:
    a) odsetki za jakos 60 dni
    b) 20 zl kosztow manipulacyjnych ( ? moga sobie doliczac ?)
    c) naleznosc za bilet: 1,4 PLN
    3) Czy takie ustne zapewnienie, ze moge przyjsc nastepnego dnia cos mi daje
    ? mam jedynie billing telefoniczny, ze dzwonilem ?
    4) Czy mam isc to wyjasniac, tlumaczyc sie czy poczekac na wezwanie do sadu
    (grodzkiego chyba ?)
    5) mam 17 lat - jestem niepelnoletni - bede to chyba zalatwial z ojcem
    (slusznie ?)

    dzieki za trud wlozony w przeczytanie i odpowiedzi,
    pozdrawiam,
    jelen