  • Data: 2002-12-17 22:29:58
    Temat: Re: bilety ;-))
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jelen napisa_(a):
    > P Y T A N I A
    >
    > 1) Czy rozszczenia przedawniaja sie po roku ?

    mniej więcej, trochę ponad rok

    > 2) Jak sie z nimi dogadac - dzisiaj dostalem wezwanie do zaplaty na kwote
    > 120 zl, ktora obejmuje:
    > a) odsetki za jakos 60 dni
    > b) 20 zl kosztow manipulacyjnych ( ? moga sobie doliczac ?)
    > c) naleznosc za bilet: 1,4 PLN

    > 3) Czy takie ustne zapewnienie, ze moge przyjsc nastepnego dnia cos mi daje
    > ? mam jedynie billing telefoniczny, ze dzwonilem ?

    Coś daje ale.. trudno będzie Ci wykazać co usłyszałeś.

    > 4) Czy mam isc to wyjasniac, tlumaczyc sie czy poczekac na wezwanie do sadu
    > (grodzkiego chyba ?)

    Pewnie dostaniesz od razu nakaz zapłaty, możesz wtedy wnieść sprzeciw
    albo zarzuty - odbędzie się normalna sprawa.
    A teraz - poszukaj co jest napisane w regulaminie MPK, muszą być jakoś
    określone terminy na załatwianie takich spraw, być może też procedura
    odwołań, kwestia opłat manipulacyjnych. Lepiej starać się wyjaśnić
    wszystko teraz.

    > 5) mam 17 lat - jestem niepelnoletni - bede to chyba zalatwial z ojcem
    > (slusznie ?)

    tak

    KG