  • Data: 2002-12-18 00:32:54
    Temat: Re: bilety ;-))
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Poniedzialek nie bylismy w szkole - dzien nauczyciela -
    > wtorek, podbilem legitymacje i dzwonie do firmy IVEN do ktorej pracuja -
    > oni, ze do 15. Mowie pani z drugiej strony, ze mam zajecia do 15.30, Panie
    > odpowiedziala, ze nie ma problemu - przyjde nastepnego dnia. OK, jak nie
    ma
    > problemu... przychodze nastepnego dnia, a oni, ze termin minal...

    ... moze sprobuj ich przycisnac skad wzieli termin 2 dni na "wyjasnienie" W
    warszawie jest to bodajże 5 dni. A ciekawe co mówia na to przepisy...?
    Tak bez znajomosci tematu, stawiam na to iz jest to nie zgodne z prawem,
    bowiem wszelkie sądowe terminy odwoławcze, apelacyjne, wyjasniajace itp
    wynoszą co najmniej 7 dni. Wiec niech sie wytumacza skąd wzieli taki
    nieżyciowy termin.

    A biling... cóż.. na pewno bedzie dowodem ze cos w tej sprawi robiłeś a nie
    liczyłeś na zapomnienie. Jezeli sędzia będzie miał trochę oleju w głowie...

    Pozwodzenia

    piotrW