  • 1. Data: 2006-03-20 11:44:35
    Temat: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    no i co teraz ? :) lokator nie placil czynszu , dostawal upomnienia, zalegal za 3
    pelne okresy, dostal dodatkowy miesiac na splate i
    miesiac wypowiedzenia. Umowa zgodnie z ustawa jest niewazna a lokator nie ma prawa
    przebywac w mieszkaniu- tyle prawo

    Teraz zycie: za szmaty i za dzwi... prosto szybko, skutecznie i sprawiedliwie... tak
    sprawiedliwie bo za 5 miesiecy mieszkania za
    friko to kazdy sie ze mna zgodzi ze sie nalezy :)

    Teraz pytanie: czego moge sie teraz spodziwac? jakie konsekwencje moga byc wobec mnie
    wyciagniete?
    oplaca sie wziac sprawe w swoje rece czy niebardzo?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-20 12:18:04
    Od: "Onzo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "MKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Teraz pytanie: czego moge sie teraz spodziwac? jakie konsekwencje moga byc
    > wobec mnie wyciagniete?
    > oplaca sie wziac sprawe w swoje rece czy niebardzo?

    A nie jest za zimno na wyrzucanie (w sensie czy nie ma okresu ochronnego)?

    A co z własnością? Zawsze może Ci powiedzieć, że właśnei w mieszkaniu miał
    odliczoną sumkę na spłacenie zadłużenia i jeszcze roku do przodu no ale nie
    zdażył Ci jej przekazać...

    Tak sobie gdybam...

    Pzdr
    Onzo

  • 3. Data: 2006-03-20 12:45:56
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    > A nie jest za zimno na wyrzucanie (w sensie czy nie ma okresu ochronnego)?

    nie ma eksmisji na bruk to i okresu ochronnego nie ma :) bo przed czym chronic ? :))

    > A co z własnością? Zawsze może Ci powiedzieć, że właśnei w mieszkaniu miał
    > odliczoną sumkę na spłacenie zadłużenia i jeszcze roku do przodu no ale nie
    > zdażył Ci jej przekazać...

    no ale na splate miala caly miesiac kturego nie wykozstala i dostala miesieczne
    wypowiedzenie. Umowa zostala rozwiazana i nawet
    jesli splaci dlug to prawa do lokalu juz nie ma.

    > Tak sobie gdybam...
    ja tez :)

  • 4. Data: 2006-03-20 12:51:41
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Onzo napisał(a):
> [...]
    > odliczoną sumkę na spłacenie zadłużenia i jeszcze roku do przodu no ale nie

    Do tego oskarżenie o zniszczone rzeczy, poza pieniędzmi mogły również
    zginąć podczas tej eksmisji kosztowności, aparat cyfrowy itd. Poza tym
    czy dostał ten dodatkowy miesiąc na piśmie ? Miałeś umowę na piśmie ?
    Poza tym to nie jest tak, że skoro płacił to umowa nie jest ważna. Umowa
    zawsze jest ważna, najwyżej zgodnie z umową stracił prawo do mieszkania.
    A zameldowałeś go ?

  • 5. Data: 2006-03-20 13:25:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Mar 2006 13:18:04 +0100,
    Onzo <b...@i...pl> screamed:

> [...]
    > odliczoną sumkę na spłacenie zadłużenia i jeszcze roku do przodu no ale nie

    Dlatego też zawsze należy tego typu czynności przeprowadzać z kilkoma
    świadkami.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 14:25:06 user up 10921 days, 2:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Bend over and take it like a man!

  • 6. Data: 2006-03-20 13:51:35
    Od: Paweł <b...@m...com>

> [...]

    > miesiecy mieszkania za friko to kazdy sie ze mna zgodzi ze sie nalezy :)
    > Teraz pytanie: czego moge sie teraz spodziwac? jakie konsekwencje moga

    Odprowadzałeś podatek od wynajmu?
    Jeśli lokator złośliwy to może nasłać na przykład Urząd Skarbowy.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 7. Data: 2006-03-20 13:59:52
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I zeznania swiadka pomogą w uzyskaniu wyroku parę latek, jak szczęscie to w
    zawiasach...
    JaC

  • 8. Data: 2006-03-20 14:14:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > nie ma eksmisji na bruk

    A co to wg ciebie jest?

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-03-20 15:03:23
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A co to wg ciebie jest?

    Ja chciałbym jeszcze raz napisać, że okres ochronny i lokatorzy w ciąży, z
    małoletnimi i in. nie mogą liczyć na ustawę o ochronie praw lokatorów. Jest
    to najem okazjonalny i te przepisy nie dotyczą takich przypadków.

    I bardzo proszę - przestańcie siać na tej (zwłaszcza) grupie brednie
    dotyczące okresu ochronnego. To dotyczy od stycznia 2005 roku wyłącznie
    mieszkaniowego zasobu gminy, a nie najmu okazjonalnego.

  • 10. Data: 2006-03-20 15:41:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    666 wrote:

    > I zeznania swiadka pomogą w uzyskaniu wyroku parę latek, jak szczęscie to w
    zawiasach...

    za wyrzucenie nieplacacego grzyba ze swojego lokalu?

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f