  • 1. Data: 2003-07-07 13:13:58
    Temat: bank
    Od: "jusia" <j...@g...pl>

    Witam
    Od pewnego czasu mam zadluzenie w banku, pisalam o rozlozenie na ratrty,
    raty dostalam i tutaj ja nie wywiazalam sie ze zobaowiazania, z roznych
    przyczyn, ale one tu nie sa istotne.
    Dlug jak byl tak jest tyle ze dzis dostalam info z banku o sprzedaniu mojego
    dlugu jakijes firmie ktora sie nazywa X.
    Pytanie moje brzmi czy bank mogl to zrobic? Czy nei powinien wystawic mi
    jakiejs egzekucji bankowej? zwrocic sie do sądu? przekazac sprawe
    komornikowi? Sprzedali moj dlug, moje dane..
    Bardzo prosze o oponie.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-07 14:04:50
    Temat: Re: bank
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    jusia chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Dlug jak byl tak jest tyle ze dzis dostalam info z banku o sprzedaniu mojego
    > dlugu jakijes firmie ktora sie nazywa X.

    naprawdę X? :-)

    > Pytanie moje brzmi czy bank mogl to zrobic?

    jeśli umowa nie stanowiła inaczej - tak.

    > Czy nei powinien wystawic mi
    > jakiejs egzekucji bankowej?
    > zwrocic sie do sądu? przekazac sprawe
    > komornikowi?

    hmmm, polityka odzyskiwania należności przez Bank, to strasznie długa debata.
    Myślę że nie czas na to :-).

    > Sprzedali moj dlug, moje dane..
    > Bardzo prosze o oponie.

    Świństwo, naprawdę świństwo,
    w pełni się z Tobą solidaryzuję :-)

    Znacjonalizować BANKI!!!!

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-07-07 14:14:52
    Temat: Odp: bank
    Od: "jusia" <j...@g...pl>

    > Świństwo, naprawdę świństwo,
    > w pełni się z Tobą solidaryzuję :-)
    >
    > Znacjonalizować BANKI!!!!

    ciesze sie ze sie dobrze bawisz.

  • 4. Data: 2003-07-07 14:35:47
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    a zamiast tego napisal(a):

    > ciesze sie ze sie dobrze bawisz.

    odpowiedziałem na Twoje pytanie (zob. 509 - 518 k.c.,
    jeśli chcesz wiedzieć więcej).

    poza tym poprosiłaś o opinie, więc wyraziłem swoją.

    pozdrowienia

    stern

  • 5. Data: 2003-07-07 15:42:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wierzyciel może sprzedać wierzytelność nawet bez zgody dłużnika.

  • 6. Data: 2003-07-08 23:09:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jul 2003, Marcin 'stern' Surowiec wrote:

> [...]
    >+ > ciesze sie ze sie dobrze bawisz.
    >+
    >+ odpowiedziałem na Twoje pytanie (zob. 509 - 518 k.c.,

    ...no to mogłeś już zacytować:
    +++++
    Art. 509. § 1. Wierzyciel może bez zgody dłużnika przenieść wierzytelność
    na osobę trzecią (przelew), chyba że sprzeciwiałoby się to ustawie,
    zastrzeżeniu umownemu albo właściwości zobowiązania.
    -----

    ...i byłoby wszystko jasne.

    pozdrowienia, Gotfryd