  • 1. Data: 2008-06-20 06:23:41
    Temat: antena satelitarna a wspólnota
    Od: "xxx" <x...@x...xx>

    Witam
    Wiem, że pewnie temat poruszany wiele razy,
    ale mam do niego trochę inne podejście.

    Mam antene satelitarną na dachu, niestety wspólnota (jestem jej członkiem)
    nakazała mi jej zdemontowanie strasząc, że jak nie to wezwą firmę
    i obciążą mnie kosztami zdjęcia anteny.

    Ponieważ zamierzam mieszkać tam max 2 lata
    zależy mi niekoniecznie na wygraniu sprawy, a tylko
    na jak nadłuższym "przerzucaniu" się pismami.

    Na razie napisałem pismo, że zgodnie z art 684 KC
    mam prawo do instalacji. Otrzymałem odpowiedź,
    że w bloku jest podstawowy pakiet UPC i mam zatem
    alternatywę, mam sobie go wykupić, a antenę zdjąć.

    Następne pismo szykuję, że owszem, ale w tym pakiecie nie ma np. TVP
    Kultura.

    Chyba, że macie jakiś lepszy pomysł.
    Generalnie chodzi mi o wszelkie możliwe pomysły na następne pisma :-)
    Od jednego pisma do drugiego mija jakieś 1-2 mies. więc
    parę pomysłów i dwa lata "dociągnę"

    Paweł

  • 2. Data: 2008-06-20 07:51:21
    Temat: Re: antena satelitarna a wspólnota
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xxx wrote:
    > Witam
    > Wiem, ?e pewnie temat poruszany wiele razy,
    > ale mam do niego troche inne podej?cie.
    >
    > Mam antene satelitarn? na dachu, niestety wspólnota (jestem jej cz?onkiem)
    > nakaza?a mi jej zdemontowanie strasz?c, ?e jak nie to wezw? firme
    > i obci??? mnie kosztami zdjecia anteny.
    >
    > Poniewa? zamierzam mieszkaae tam max 2 lata
    > zale?y mi niekoniecznie na wygraniu sprawy, a tylko
    > na jak nad?u?szym "przerzucaniu" sie pismami.
    >
    > Na razie napisa?em pismo, ?e zgodnie z art 684 KC
    > mam prawo do instalacji. Otrzyma?em odpowied 1/4 ,
> [...]

    Generalnie to poszukaj na grupach, stronach związanych z krótkofalarstwem.
    Oni temat stawiania anten na dachu mają obcykane doskonale.
    W skrócie, anetena na elewacji nie, na dachu tak, z tym, że nie wolno ci
    naruszyć powierzchni dachu przy montażu.
    Bardzo dobrym patentem jest mocowanie na kominie za pomocą obejm.
    Bardzo skuteczną metodą jest zgłodzenie kradzieży w momencie ściągnięcia
    anetny przez kogoś.