eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] kłotliwa sytuacja[allegro] kłotliwa sytuacja
  • Data: 2004-01-19 07:52:55
    Temat: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Od: "rafulec" <d...@i...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam
    proszę o pomoc w n/w kwestii
    na poniższej aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=19067002
    zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy

    kilka dni po otrzymaniu przesyłki, nabywca informuje że płyta i procesor nie
    działają kilka dni potem (28.12.ubr.) informuje że pamięć też jest
    uszkodzona i pilnie odsyła zakupiony towar. po 10 dniach dzwoni z pytaniem
    gdzie są pieniądze, a okazuje się że paczki jeszcze nie wysłał ?!

    12.bm informuje że paczka została wysłana, więc bardzo prawdopodobne
    jest że przesyłkę dostanę 19.bm

    i tu mam problem:
    gdzie uległ uszkodzeniu towar ? niestety przed po odebraniu z serwisu,
    a przed wysłaniem nie sprawdziłem (płyty i procesora) ufająć
    natomiast kość pamięci 128MB (pochodziła z innego komputera i była sprawna)

    R.S.

    cała sprawa i zachowanie nabywcy wydaje mi się "lekko" dziwne




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1