  • 11. Data: 2003-03-25 09:41:47
    Temat: Re: alkoholizm i prawo ubezwlasnowolnienia?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Demona" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b5n0l5$p6f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mi nie trzeba pomagac - ja juz dawno sobie uswiadomilam

    > ja nie mowie, ze to MA BYC proste ani ze JEST latwe

    > coz, nie wiem, czy mozna uzyc takiego sformulowania "pogodzenie sie". A z
    > "faktami" "pogodzilam sie" juz dawno, co do wstydu, to mowie o ogolnie
    > rodzinie, bo ja sobie nie biore zbytnio do serca tego, jak oni s o b i e
    > niszcza zycie
    >
    > Demona

    Zrozum, nie chcialem Cie urazic - bralem to na sobie - wiem jak to ciezko...
    Naprawde - idz pogadaj...to nie boli.....i nie kosztuje..

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-03-25 09:56:21
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5p846$2r9$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Zrozum, nie chcialem Cie urazic - bralem to na sobie - wiem jak to
    ciezko...
    > Naprawde - idz pogadaj...to nie boli.....i nie kosztuje..

    a dlaczego zakładasz,że potrzebuje takiej pomocy ? moze jest uodporniona? i
    ma tylko potrzebe pomocy ...
    myslisz,że kazdemu potrzebna taka terapia? ja tak nie uważam ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-03-25 10:12:13
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma tylko potrzebe pomocy ...
    > myslisz,że kazdemu potrzebna taka terapia? ja tak nie uważam ...

    Mysle, ze nie kazdemu jest potrzebna..i tu ie chodzi o jakas terapie...
    Ale rozmowa taka nikomu nie zaszkodzi i jest bezplatna...

    Mysle, ze NIE chodzi o to, by "ubezwlasnowolnic starych"
    i poddac ich leczeniu przymusowemu i by za miesiac wszystko
    "wrocilo do normy". Alkoholizm to choroba uerzajaca w cala rodzine..
    dobrze byloby, gdyby ktos z "niezaatakowanej" czesci rodziny
    mial kontakt z poradnia...to moze pomoc rozwiazac problem.

    Glownie chodzi o to, ze rodzina ma zakodowane, ze trzeba "pomoc choremu".
    To wbrew pozorom prowadzi na manowce.....

    no ale to zupelnie inny temat...

    Boguslaw

  • 14. Data: 2003-03-25 10:15:34
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5p9t8$cbv$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Mysle, ze NIE chodzi o to, by "ubezwlasnowolnic starych"

    a niby dlaczego tak z uporem maniaka chcesz ubezwłasnawalniac??? tego z
    reguły sie nie robi
    zastosowuje sie leczenie stancjonarne ale nie ma koniecznosci
    ubezwłasnawalniania ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-03-25 10:50:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > reguły sie nie robi
    > zastosowuje sie leczenie stancjonarne ale nie ma koniecznosci

    Przeoczylas Sandro "mysl przwodnia" moich listow w tym watku.

    To nie ja chce ubezwlasnowolnic
    Rodzicow alkoholikow - autorka watku o to pytala.
    Wrecz przeciwnie - watpie by to cos dalo, a jest prawdopodobne wielce,
    ze "wrec przeciwnie" zaszkodzi..

    Wlasnie dlatego proponjue jednak isc i doszkolic sie "na okolicznosc"
    alkoholika w rodzinie. Poradnie sa nie tylko dla osob uzaleznionych,
    ale i dla ich rodzin.

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-03-25 10:53:29
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5pc5b$o17$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Przeoczylas Sandro "mysl przwodnia" moich listow w tym watku.

    Bardzo ale to bardzo przepraszam nie cofałam się i stąd nieporozumienie ale
    mysle ,ze przeprosiny przyjmiesz :-)

    Sandra