  • 1. Data: 2002-01-17 21:25:39
    Temat: alkohol ?
    Od: "Bug" <b...@o...pl>

    Witam

    W ostatnim odcinku Granic w TVN'ie pokazane były mrówki. To że łamią prawo
    jest oczywiste. Zastanawia mnie jednak późniejsza akcja służb celnych i
    urzędu skarbowego w przechowalni. Przechowalnia jest to miejsce gdzie za
    pieniądze można trzymać swoje bagaże. Czy urząd celny ma prawo zarekwirować
    10 butelek wódki znajdujący się w takiej szafce. Przecież nie mogą mi
    udowodnić, że ja je przemyciem, bo mogłem przynosić po 1 przez 10
    miesięcy... Tak przy okazji, jeżeli kobieta prowadząca tą przechowalnie nie
    miała kluczyków do szafek i drzwi zostały wyłamane, to czy ktoś zwraca
    pieniądze ?

    Pozdrawiam
    Bug