  • 1. Data: 2005-10-12 10:56:48
    Temat: WYCINKA DZRZEW Z DZIAŁKI PRZEZ ENERGETYKE
    Od: ANDRZEJ<d...@w...pl>

    Jestem właścicielem działki na której posadziłem sobie drzewa, zalesiłem ją. Nad
    działka przebiega linia energetyczna. Ludzioe z energetyki przycinaja mi
    sukcesywnie drzewa do pnia. Czy maja takie prawo? Nikt nie informował mnie , ze
    nie mogę tego terenu zalesić, ani ze drzewa beda przeszkadzały lini. Podkreslam,
    ze nie sa one az tak wielkie zeby dtykały lini energetycznej a mimo to przycina się
    je do pnia. Jakie jest prawo w tej kwestii? prosze o pomoc.
    ANDRZEJ

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-12 14:20:14
    Temat: Re: WYCINKA DZRZEW Z DZIAŁKI PRZEZ ENERGETYKE
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 paź o godzinie 12:56, na pl.soc.prawo, ANDRZEJ napisał(a):

    > Jestem właścicielem działki na której posadziłem sobie drzewa, zalesiłem ją. Nad
    > działka przebiega linia energetyczna.

    A wyraziłeś na to zgodę?

    > Ludzioe z energetyki przycinaja mi sukcesywnie....

    To jest ich obowiązek.

    ?

    > Czy maja takie prawo?

    Przycinka - wynika z PE i jest obowiązkowa dla właściciela sieci.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2005-10-13 23:59:31
    Od: irekk <i...@w...pl>

    ANDRZEJ napisał(a):
> [...]
    > ze nie sa one az tak wielkie zeby dtykały lini energetycznej a mimo to przycina się

    > je do pnia. Jakie jest prawo w tej kwestii? prosze o pomoc.

    WITAM.ALE MUSISZ UZYSKAĆ ZGODĘ Z bIURA OCHRONY śRODOWISKA URZĘGU
    GMINNEGO,iTAK dZIWIĘ SIĘ,ŻE PRACOWNICY WYCINAJĄ TE DRZEWA BEZ
    ZEZWOLENIA.kARY SĄDÓŚĆWYSOKIE,