    From: Mondo <m...@m...mondo>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty na ojca
    Date: Wed, 04 Apr 2007 10:56:10 +0100

    witam,

    zostalem pozwany o wyplacanie alimwntow ojcu, na rozprawie sad w ogole
    nie wzial pod uwage kompletnego braku zainteresowania rodzina ze strony
    ojca, odrzucil tez moje powolanie sie na zasady współżycia społecznego
    (art. 5 KC. )

    mimo przedstawienia dowodow na brak wywiazywania sie przez ojca z
    obowiazkow (w tym uchylanie sie od obowiazku alimentacyjnego, nie bede
    sie rozpisywal o reszcie, bo sad i tak nie wzial niczego pod uwage) sad
    bedzie bral pod uwage jedynie fakt czy stac mnie na wyplacanie tych
    alimetow. Niestety(?) mnie stac, bo mieszkam wraz z rodzina (zona i
    dziecko) za granica. Jesli sad zasadzi alimenty ode mnie, bedzie to
    faktycznie oddawanie ojcu alimentow ktore on placil mnie jako dziecku.

    Co moge zrobic w tej sytuacji? nie chce placic alimentow ojcu, nie mam
    zadnego z nim kontaktu od bardzo wielu lat, on nigdy nie interesowal sie
    moim zyciem ani gdy bylem dzieckiem ani teraz.

    pozdrawiam,

    Mondo