  • Data: 2003-08-23 11:23:27
    Temat: alimenty - jak wyegzekwować?
    Od: "Salhira" <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zus przestał wypłacać mi alimenty z funduszu alimentacyjnego ponieważ
    ukończyłem 18 lat. Jestem w 4 klasie technikum i mam jeszcze dwa lata
    szkoły. Mam sądownie przyzanane alimenty od ojca, ale on nigdy nie płacił.
    Gdzie teraz powinienem sie udać? Do sądu,żeby założyć nową sprawę, na
    policję o ściganie go za niepłacenie czy do komornika? Kto powinien sie
    zająć egzekwowaniem wyroku? Czy mogę wystąpić o alimenty od rodziców mego
    ojca, którzy mają stałe źródło dochodów?
    Piotr