    From: mira<t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty dla pelnoletniej osoby
    Date: Sat, 25 Dec 2004 21:24:28 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witajcie
    Pytanie takie jak w temacie...
    Mam 23 lata, studiuje dziennie, rodzice sa ( albo i nie, bo mam
    utalentowanego tate:/ ale to bylby watek na inny temat...) po
    rozwodzie.Jeszcze przez minimum 2 lata bede na utrzymaniu mamy .
    Nie jest nam latwo, a ze wzgledu na dosc dziwna sytuacje w rodzinie
    nigdy nie "prosilismy" o pomoc ( czy to finansowa czy jakakolwiek
    inna ) taty. Jaka jest realna mozliwosc otrzymania alimentow i jak sie
    do tego zabrac? Jak sie pisze taki wniosek, co trzeba przygotowac i w
    jakiej sytuacji wniosek takowy moglby byc odrzucony ?
    Bardzo prosze o pomoc , bo idac za glosem "google twoim
    przyjacielem" znalazlam mnustwo podan ale dla rodzicow dzieci
    nieletnich , a jak sadze jest chyba roznica miedzy wnioskiem rodzica a
    wnioskiem osoby juz pelnoletniej.
    Chcialabym napisac taki wniosek, zeby sprawa nie ciagnela sie latami
    bo chyba mam juz niewiele "czasu prawnego" do zrealizowania
    tego "pomyslu"...
    Bede bardzo wdzieczna za pomoc.
    pozdrawiam
    mira