    From: "null_01" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty a zaswiadczenie o zarobkach zony
    Date: 20 Sep 2005 08:14:58 +0200

    Dostalem wezwanie na sprawe o ustalenie wysokosci alimentow. Do tej pory
    placilem dobrowolnie. Sad zada oczywiscie zaswiadczenia o moich zarobkach i
    wydatkach, ale rowniez zaswiadczenia o wysokosci zarobkow mojej zony. Czy ktos
    potrafi mi odpowiedziec jaki jest cel tego zadania? Moja zona nie ma przeciez
    obowiazku alimentacyjnego wobec tego dziecka. Jakie znaczenie maja jej dochody?
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale dziecko urodzilo sie przed moim slubem, a
    matka dziecka nigdy nie byla moja zona.
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi