  • 1. Data: 2004-04-07 19:21:06
    Temat: Reklamacja w BZWBK i próby kombinowania ze stronu banku (długie) jej
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam!
    Złożyłem reklamację w banku w sprawie nienależnie pobranych prowizji (post z
    25.03.2004). Dziś odebrałem telefon od pracownika banku, który to
    powiedział, że mogą sprawdzić zasadność moich roszczeń, ale za UWAGA -
    opłatą 80 PLN za każdy rok kalendarzowy (2001-2003). powiedziałem mu co na
    ten temat myślę, a on po chwili rozmowy stwierdza, że jednak nie mają
    możliwości sprawdzenia zasadności reklamacji, bo nie mogą się cofnąć tak
    daleko wstecz (konto mam zamknięte). Śmiech na sali.
    Potem zaczął kombinować, że rozmawiał z prawnikiem ichnim i, że zamykając
    konto zgodziłem się z wszystkimi warunkami i opłatami jakie zostały mi
    pobrane i nie mam prawa reklamować. Generalnie wyśmiałem go. Czy to jest
    prawdą? - wydaje mi się, że nie.

    I już ostatnie pytanko ;-) W międzyczasie aktywności konta złożyłem
    reklamację dotyczącą jednego ze zleceń stałych. Była to opłata za telefon. I
    kwota i termin były oznaczone "według faktury". Co śmieszne uznali część
    zleceń (wszystkie były te same nie zmieniane) tłumacząc, że pozostałe to są
    zmienne zlecenia - płatne. W regulaminie nie było wtedy definicji zlecenia
    stałego, a w odpowiedzi na reklamację ich pracownik napisał "zlecenie stałe
    to zlecenie o niezmiennym terminie LUB kwocie" - czy wobec tego jest to
    wiążące - jeśli zmieniłem tamto zlecenie, że miało stały termin to powinno
    być to zlecenie traktowane jako stałe?
    Moja reklamacja dotyczy wielu zleceń stałych.
    Dziękuję z góry za wszelkie porady i komentarze.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 2. Data: 2004-04-08 10:06:47
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Złożyłem reklamację w banku w sprawie nienależnie pobranych prowizji (post
    > 25.03.2004). Dziś odebrałem telefon od pracownika banku, który to

    Nie dokonuj zadnych ustalen z bankiem na telefon. Zazadaj odpowiedzi na
    pismie. Z taka odpowiedzia mozesz walczyc dalej, takze w sadzie. Telefonu i
    relacji z rozmowy do sadu nie zaniesiesz...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-04-08 17:25:17
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dokonuj zadnych ustalen z bankiem na telefon. Zazadaj odpowiedzi na
    > pismie.

    Spoko to wiem ;-) A tak ogólnie to śmiechawe wielką robią sobie z klientów.