  • From: "Tomek" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zyciowa historia - pomozcie
    Date: Thu, 2 Oct 2003 16:22:59 +0200

    Zaczalem spotykac sie z kolezanka z pracy. Nazwijmy ją ONA. Znamy sie
    od dwoch lat ale generalnie ostatnio dopiero cos sie w nas rozpalilo.
    Jest 4 lata starsza i ma meza (obraczke slubna juz dawno wyrzucila).
    Wlasnie ten gosc jest tym problemem ktorego musze za wszelka cene sie
    pozbyc. Oboje tego chcemy. ONA mieszka ze schorowanymi rodzicami w
    swoim domu. W tym domu mieszka tez ON. Nie moze ich zostawic samych
    razem z NIM - to chyba zrozumiale. Pomiedzy nia a NIM nigdy sie nie
    ukladalo, nie ma pracy, robi na czarno jakies drobne robotki, cygary,
    woda non stop, zdradzal ja wiele razy, jest agresywnym fagasem itd.
    Dla mnie tacy nie powinni sie nigdy rodzic bo marnuja innym zycie.
    Wazy ze 40 kilo przy 2 metrach wzrostu. Gdybym lepiej kopnal to bym
    pewnie zabil, ale ONA tego nie chce - mowi ze nie dalaby rady zyc z
    takim ciezarem. Musze wiec znalezc inne,trudniejsze rozwiazanie i co
    najgorsza nie wiem jeszcze jakie.
    Reasumujac dalej... wyobrazcie sobie ludzka gnide, ktora nie wiadomo
    kiedy, komu i za ile sprzedaje ich wlasny samochod, zasranego pijaka,
    ktory odgraza sie ze jezeli wyrzuci sie go z ich domu (nie swojego
    przeciez) to nie zostanie tu kamien na kamieniu. Odnosnie domu to ma
    swoj dom rodzinny, ale tam go tez nie chca. ONA zwierzyla mi sie z
    wielu rzeczy, m.in. powiedziala mi cos czego obawiam sie najbardziej
    bo wiem ze ten gnuj bylby do tego zdolny, mianowicie ON powiedzial,
    ze jezeli dowie sie, ze ONA wiaze sie z kims innym to JA zabije.
    Wynika z tego ze jest msciwym *****em. Ciekawe prawda ??
    Klient ma same problemy, komornik go ściga itd. Nie znajdzie sobie
    zadnej pracy bo jest wiesniakiem bo zawodowce itd. ONA chcialaby zeby
    ON zwiazal sie z kims innym i poszedl sobie, i nie wiadomo dlaczego
    tak nie zrobi. Nie wiadomo co go trzyma przy nich.

    Mozna sobie zycie ukladac prosciej, znalezc zwykla panne i wogole. Ja
    wybralem troche trudniej bo nie boje sie wyzwan. Co mam zrobic z ta
    gnida ?? Podpowiedzcie cos.