    From: "szastox" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot zakupionego towaru
    Date: Sat, 7 Jun 2003 15:39:38 +0200

    Witam
    Kilka dni temu zakupilem port podczerwieni do komputera. Dodam odrazu, ze
    zalezalo mi na czyms porzadnym, by nie miec z tym problemow, dlatego kupilem
    port za ~190 zloty (srednia cena portow podczerwieni to ok. 50 zloty). Po
    moim powrocie do domu okazalo sie ze drogi wcale nie oznacza dobry, ale do
    rzeczy:
    1. Do zestawu dolaczona byla dyskietka ze sterownikami - tylko ze pliki na
    niej sa uszkodzone i nie da sie ich zainstalowac.
    2. Po dluuugich poszukiwaniach w internecie znalazlem wreszcie sterowniki -
    model sie zgadzal wiec je sciagnalem i zainstalowalem sprzet. Jakiez bylo
    moje zdziwienie kiedy okazalo sie, ze ten model transmituje dane z
    predkoscia 115 kbps (na pudelku jak byk pisze 4 Mbps).
    3. Na pudelku i w instrukcji nie ma adresu producenta (chociazby WWW, zeby
    nie spedzac 4 godzin na szukanie sterownikow, o adresie korespondencyjnym
    nie wspominajac), jest tylko MADE IN TAIWAN. Nie ma rowniez adresu
    dystrybutora w Polsce.
    4. Przed chwila mi to wpadlo do glowy - instrukcja jest tylko w jezyku
    angielskim, nie ma ani slowka po polsku.

    Czy w takiej sytuacji (sprzetu nie da sie zainstalowac, KLAMSTWO o osiagach
    sprzetu, brak instrukcji w jezyku polskim) moge domagac sie zwrotu pieniedzy
    od sklepu, w ktorym w/w produkt zakupilem? Na jaki paragraf moge sie
    powolac, a jesli sprzedawca powie, ze nie moze produktu przyjac spowrotem,
    gdzie moge sie zglosic?

    --
    pozdrawiam
    Michał Szastok