    From: Kasiunia <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: !!! Zwrot/wymiana towaru BARDZO PILNE !!!
    Date: Thu, 18 Mar 2004 21:10:13 +0100

    Dobry wieczór,

    jak na dzień dzisiejszy wygląda sprawa zwrotu/wymiany towaru jeśli nie
    spełnia on moich oczekiwań, a sprzedawca nie poinformował mnie o
    istotnym braku? Ściśle chodzi o zakup telefonu komórkowego z aparatem
    (SonyEricsson T230). Sprzedawca powiedział, że ma taką samą
    funkcjonalność jak Siemens S55 (także z aparatem), po czym okazało się,
    że z Ericssona nie można wysyłać zdjęć przez kabel (tylko MMS'em - czyli
    płacić za każde wysłane zdjęcie). W Siemensie nie ma absolutnie takiego
    problemu. W takiej sytuacji rzeczony aparat fotograficzny dołączony do
    Ericssona staje się bezużyteczny. Nasza propozycja to wymiana telefonu
    na Siemensa, który kosztuje dokładnie tyle samo. Chcę walczyć o swoje,
    gdyby nas poinformowano, to z pewnością dziś nie byłoby problemu.

    Proszę poradźcie, co zrobić, z niecierpliwością czekam na rady!

    Pozdrawiam,

    Kasia