    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Zwrot wniosku z KRS
    Date: Sat, 19 Sep 2015 08:01:40 +0200

    Pytanie mam takie techniczne:
    jeśli Sąd Rejestrowy zarządził zwrot wniosku o zmiane wpisu w KRS
    na podstawie braków formalnych (wniesiono o 10zł za małą opłatę)
    i na podstawie braków dodatkowych formularzy, ale te inne braki mógłbym
    obalić
    odpowiednią argumentacją, to czy sam fakt braku opłaty
    czyniłby moją skargę na to postanowienie Sądu bezsensowną,
    bo nie było pełnej opłaty i ewentualne dopłacenie tych 10zł
    nic już nie zmienia?
    Czy jeśli skarżąc to zarządzenie dołączę dowód wpłaty 10zł
    i zakwestionuję te inne przepisy, które sąd zinterpretował nie po mojej
    myśli :-),
    to możliwa jest procedura rozpatrywania wniosku ponowna?
    Czy sam fakt, że było fizycznie brak tych 10 zł wystarcza, żeby
    trzeba było składać wniosek ponownie.
    Mądre pismo to mogę sam napisać, ale nie znam szczegółow
    i tajemnic postępowania
    (akurat i tak chyba to oleję, bo nie mam czasu na pisaninę i bieganie po
    sądach -
    jedno pismo mógłbym dziś napisać, ale na więcej nie mam potem czasu,
    a widzę, że nawet w czasach, kiedy przepis
    był mniej idiotyczny sprawy kończyły się w SN )