  • 1. Data: 2002-06-19 18:00:29
    Temat: Zwrot podatku - gdzie sie dowiadywac?
    Od: Pawel 'Marvel' Tkaczyk <p...@m...pl>

    Witam,
    Mam podatek do zwrotu, PIT oddałem w terminie. Potem mnie nie było jakiś
    czas, nie odbierałem poczty. Gdzie się dowiedzieć, czy są już pieniądze
    dla mnie? Ile oni je trzymają, zanim gdzieś przepadną?
    Dzięki z góry :)

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet

  • 2. Data: 2002-06-19 18:39:16
    Temat: Re: Zwrot podatku - gdzie sie dowiadywac?
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Użytkownik "Pawel 'Marvel' Tkaczyk" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:3D10C6BD.6070600@midea.pl...
> [...]
    > czas, nie odbierałem poczty. Gdzie się dowiedzieć, czy są już pieniądze
    > dla mnie? Ile oni je trzymają, zanim gdzieś przepadną?
    Jesli wskazales w picie, ze maja Ci doreczyc poczta, to powinienes miec co
    najmniej 2 awiza w skrzynce. Potem (jak nieodebrane w terminie) poczta to
    odsyla do US. Tam sie trzeba dowiedziec, z tym ze maja oni az 3 miesiace na
    zwrot nadplaconego podatku.
    Iza

  • 3. Data: 2002-06-19 19:42:33
    Od: Pawel 'Marvel' Tkaczyk <p...@m...pl>

    Iza wrote:
> [...]
    > odsyla do US. Tam sie trzeba dowiedziec, z tym ze maja oni az 3 miesiace na

    Czyli nie jest źle. Dzięki :)