  • 1. Data: 2002-06-19 18:09:25
    Temat: Jak sobie poradzić z monopolistą???
    Od: "Bolek" <n...@w...pl>

    Pliiizzz, pomóżcie!!!

    Mam taki problem: na moim osiedlu jest firma (monopolista), która świadczy
    usługi przyłącza do Internetu. Podpisałem z nimi umowę, w której jest
    napisane, że dokonają przyłącza do 2 tygodni. Płatne było z góry, więc
    zapłaciłem. Po 2 tygodniach łącza jak nie było, tak nie ma. Dzwoniłem do
    nich kilka razy. Prosiłem, tłumaczyłem, groziłem i nic. Umawiają się na
    przyłącz i nie przychodzą. Oczywiście, mogę zrezygnować z ich usług raz na
    zawsze, ale tu nie ma innego dostawcy. Czy mogę dochodzić od nich czegoś
    więcej, niż zwrotu kosztów przyłącza? Czy mogę ich postraszyć, żeby wreszcie
    zmusić ich do działania??? Pomóżcie, bo w końcu pójdę i ich pobiję!!!