  • 1. Data: 2003-09-30 13:04:25
    Temat: Zwolnienie z pracy ze względu reorganizacji
    Od: "Adam" <s...@W...org>

    Witam!!!

    Mam taką sytuację: pracowałem w pewnej dużej firmie blisko 4 lata, ostatnio
    zmienił się dyrektor i ten postanowił sobie powsadzać "swoich ludzi" - dostałem
    wypowiedzenie umowy o prace "w związku z restrukturyzjacją i reorganizacją
    spółku" z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia + 2 miesięczną odprawą.

    Wszystko wg mnie było by OK gdyby nie to iż dowiedziałem się iż dyrektor w
    zeszłym miesiącu zatrudnił na moje miejsce inną osobę. czy to jest w porządku?
    Tutaj piszą coś o reoragnizacji a zaraz jak zniknę to wsadzany jest ktoś inny.
    Czy mogę mieć jakieś roszczenia co do firmy? Czuję się niesłusznie zwolniony
    (słusznie?)

    Ja w prawie pracy jestem noga więc będę wdzięczny za wszelkie info.

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2003-09-30 13:46:35
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy ze względu reorganizacji
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Adam <s...@W...org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    inny.
    > Czy mogę mieć jakieś roszczenia co do firmy? Czuję się niesłusznie

    art.44 i 45 k.p

    roszczenie
    -o uznanie wypowiedzenia za bezkuteczne
    -o przywrocenie do pracy /art.47 k.p