    From: "vernon" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwolnienie z pracy
    Date: Mon, 20 Dec 2004 16:41:49 GMT

    dostalam wlasnie list z mojego zakladu pracy...

    Cytat:

    Na podstawie art. 32 Kodeksu Pracy, w zwiazku z art. 1 ust. 1 pkt 3 ustawy
    z dnia 13 marca 2003r. o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami
    stosunkow pracy z przyczyn niedotyczacych pracownikow - rozwiazuje z Pania
    umowe o prace zawarta w dniu ... z zachowaniem trzymiesiecznego okresu
    wypowiedzenia, ktory uplynie w dniu 31 marca 2005r.
    Przyczyna wypowiedzenia umowy jest racjonalizacja zatrudnienia w Oddziale.
    Jednoczenie informuje, ze w terminie 7 dni od doreczenia niniejszego pisma
    przysluguje Pani prawo do wniesienia odwolania do Sadu Pracy w Warszawie.

    teraz moje pytania...

    Zatrudniona jestem 3 lata, jestem na urlopie wychowawczym do 21 marca, ale
    przysluguje mi dalsza czesc... Czy musze wracac do pracy na te 10 dni??
    Czy moge wykorzystac zwykly urlop, aby nie wracac??
    Czy moge wziazc do 31 marca dalsza czesc urlopu wychowawczego??
    Czy przysluguje mi odprawa??

    Czy jak zarejstruje sie w jako bezrobotna bedzie przyslugiwal mi zasilek??

    pomozcie mi jestem tak skolowana i nie moge pozbierac mysli...