  • 1. Data: 2004-03-30 20:39:26
    Temat: Zwolnienie
    Od: "FLUX" <n...@o...pl>

    Witam

    1. Zostalem przeniesiony zgodnie z art. 42 KP na 3 mies.
    na inne stanowisko pracy, ale przez blisko miesiac od daty
    wreczenia mi pisemka o tym nie powierzono mi na tym
    nowym stanowisku nic do roboty. Po prostu przychodzilem
    do pracy juz. Czy jest to mobbing ? (zanizona samoocena).
    Dodam ze wczesniej bylem nekany bzdurnymi naganami
    i zawieszeniami w czynnosciach za jakies pierdoly.

    2. Wiem ze moje kochane szefostwo chce mi rabnac
    wypowiedzonko w trybie 3 miesiecznym, wiec trzeba
    dac noge na chorobowe, kopnac to wszystko i szukac
    nowej roboty. Ale na co najlepiej i jak dlugo mozna
    chorowac, zeby w czasie szukania nowej pracy nie
    glodowac ? Prosze o rade jakies stare wygi.

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2004-03-30 21:31:33
    Temat: Re: Zwolnienie
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Użytkownik "FLUX" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam ze wczesniej bylem nekany bzdurnymi naganami
    > i zawieszeniami w czynnosciach za jakies pierdoly.

    zakres obowiazkow powinien byc ci przedlozony pisemnie - to Twoje prawo,
    domagaj sie tego

  • 3. Data: 2004-03-30 21:35:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Dodam ze wczesniej bylem nekany bzdurnymi naganami
    > i zawieszeniami w czynnosciach za jakies pierdoly.

    Modne to ostatnio. Rozumiem, ze od nagan się nie odwoływałeś. No to chyba
    nie były bzdurne.

> [...]
    > nowej roboty. Ale na co najlepiej i jak dlugo mozna
    > chorowac, zeby w czasie szukania nowej pracy nie
    > glodowac ? Prosze o rade jakies stare wygi.

    A to chyba nie ta grupa.

  • 4. Data: 2004-03-30 22:46:22
    Od: "FLUX" <n...@o...pl>

    > Użytkownik "FLUX" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Modne to ostatnio. Rozumiem, ze od nagan się nie odwoływałeś. No to chyba
    > nie były bzdurne.

    Byly, byly. Wybronil mnie moj zwiazek zawodowy po ostrej walce
    z naszym pozal sie boze "zarzadem"

  • 5. Data: 2004-03-31 08:27:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Byly, byly. Wybronil mnie moj zwiazek zawodowy po ostrej walce
    > z naszym pozal sie boze "zarzadem"

    Jeśli Cię wybronił, to nagan nie było.

  • 6. Data: 2004-03-31 22:03:48
    Od: "FLUX" <n...@o...pl>

    > Użytkownik "FLUX" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli Cię wybronił, to nagan nie było.

    Dopoki trwaly szarpaniny z panami prezesami to pisma
    z naganami znajdowaly sie w moich aktach osobowych.