    From: Mariusz <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zrzeczenie sie spadku
    Date: Tue, 01 Mar 2005 12:19:32 GMT

    Co sie dzieje ze spadkiem jezeli spadkobierca (jedyne dziecko zmarlych)
    zrzeknie sie spadku w sadzie?

    Slyszalem ze jezeli ja jako jedyny spadkobierca zrzekne sie spadku po
    moich rodzicach, to automatycznie spadkobiercami zostaja moje dzieci?

    Jezeli tak jest, to jak moga sie moje dzieci zrzec? Co zrobic zeby
    pozbyc sie tego spadku raz na zawsze i zeby uniknac jakichs komplikacji
    prawnych po latach?