    From: brim <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zrzeczenie się prawa do spadku i sprzedaż nieruchomości
    Date: Tue, 05 Mar 2013 11:57:57 +0100

    Przede wszystkim z góry przepraszam za prawdopodobnie błędną
    terminologię ale kompletnie nie znam się na tym o co pytam. Mój wuj
    zmarł 10 lat temu, zostawił po sobie między innymi 10 arów ziemi i 1/4
    budynku. Nigdy nie została przeprowadzona sprawa spadkowa a pozostawił
    żonę i 2 dzieci. I tu pytanie: czy można w sprawny sposób zrzec się
    spadku na korzyść jednej z tych 3 osób a następnie ta osoba, która
    odziedziczy czy może od razu sprzedać odziedziczoną nieruchomość?
    Wszyscy są zgodni co do takiego rozwiązania, nie będzie kłótni, tylko
    czy prawnie jest taka możliwość. Nie wiem czy ma to znaczenie ale
    sprzedawane byłoby to współwłaścicielowi kolejnej 1/4 tego samego
    budynku. Z góry dziękuję za odpowiedzi.