    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Znowu ten cholerny abonament!
    Date: 29 Dec 2005 23:29:26 +0100

    Witam.

    Niechże mnie ktoś oświeci, bo mnie niedługo szlag trafi. Czy były ostatnio
    jakieś zmiany w prawie dotyczące abonamentu? Zawsze płaciłem ten haracz w miarę
    regularnie, ale dziś jakieś babsko na poczcie poinformowało żonę,
    że ...odbiorniki należy jeszcze dodatkowo zarejestrować! Dali jej jakąś "kartę
    radiofoniczną" będącą jednocześnie "wnioskiem o rejestrację odbiornika". Czy to
    jest typowe ustawowe mnożenie bytów, czy też ktoś po prostu sobie robi jaja?
    Przecież mam już książeczkę opłat, to po kiego diabła jeszcze ten wniosek? NB w
    tej "karcie radiofonicznej" jest rubryka na numer książeczki radiofonicznej...
    Prawdę mówiąc nie mam zamiaru nic wypełniać, nie mam po prostu czasu na takie
    głupoty, poza tym nie będę wstawiał swoich danych osobowych do jeszcze jednej
    bazy. Te wnioski wydrukowano w 2004 r. czyli jeśli rzeczywiście coś namieszali
    w prawie, to musiało być to już ze dwa lata temu. Albo może kiedyś prezes
    poczty dał zarobić koledze drukarzowi i teraz nie wiedzą jak z tego wybrnąć?
    Czy mogę po prostu olać żądania tej kobiety z poczty? No i co zrobić, jeśli nie
    będą chcieli przyjąć opłat bez tej rejestracji? Jakby co, to mam te książeczki
    potwierdzające wnoszenie opłat przez ostatnie 10 lat, albo nawet dłużej.

    Pozdrawiam

    Czapla