    From: "slaweks" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zniszczenie nart na źle przygotowanym stoku
    Date: Sun, 27 Jan 2002 13:49:23 +0100

    Witam!
    Jeżeli wjadę samochodem w dziurę na drodze i urwę koło,
    to koszty naprawy powinien mi zwrócić właściciel drogi,
    nie ważne, czy płacę za autostradę przy wjeździe, czy
    opłacam podatek drogowy.
    Zastanawiam się jednak, jak wygląda sytuacja ze stokami
    narciarskimi. Czy mam jakieś prawa roszczenia, jeżeli
    wjadę na kamienie i porysuję spody nart lub zniszczę
    krawędzie? Dodam, że chodzi mi o stoki komercyjne,
    za których użytkownie należy płacić.

    Pozdrawiam
    Sławek.