  • 1. Data: 2006-09-02 10:51:02
    Temat: Zniewaga prezydenta
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    WItam

    Zainspirowany watkiem "Nieznajomość prawa" zastanawiam sie, czy mozna -
    majac zarzut z art. 135 par. 2 kk, mozna bronic sie powolujac na art 28 par
    1: "Myślałem, że to Pan Premier" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-09-02 12:08:20
    Temat: Re: Zniewaga prezydenta
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    > majac zarzut z art. 135 par. 2 kk, mozna bronic sie powolujac na art 28 par

    procz gornej granicy to nie wiele to zmienia :)

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 3. Data: 2006-09-02 12:46:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a p...@t...gazeta.p
    l napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > procz gornej granicy to nie wiele to zmienia :)

    a jak zobacze jednego z nich i krzykne: "ty *****"
    a potem udowodnie ze ni wiedziałem czy to premier czy prezydent to unikne
    oskarzenia ze wzgledu na niemoznosc zdefiniowania oskarzenia?

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 4. Data: 2006-09-02 23:53:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:02092006.35DEA185@budzik61.poznan.pl...

    > a jak zobacze jednego z nich i krzykne: "ty *****"
    > a potem udowodnie ze ni wiedziałem czy to premier czy prezydent to unikne
    > oskarzenia ze wzgledu na niemoznosc zdefiniowania oskarzenia?

    Raczej nie. Co najmniej godziłeś się na to, że to jeden z nich.

  • 5. Data: 2006-09-03 08:51:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > oskarzenia ze wzgledu na niemoznosc zdefiniowania oskarzenia?

    powinni wprowadzic zakaz przeklinania podczas publicznych
    wystapien genetycznie modyfikowanych ziemniaków, przeciez
    kazdemu moze sie wyrwac niechcacy, zwyczajne "o kurwa".

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com