  • 1. Data: 2006-09-01 22:34:51
    Temat: parkowanie - tarasowanie drogi i inne
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    cztery pytanka:
    1. jest sobie droga jednokierunkowa, po lewej stronie zakaz zatrzymywania
    sie, parkuje sie po prawej auta na jezdni, chodnika nie ma. po lewej lamiac
    prawo zaparkowane trzy auta, po prawej tyle miejsce, zeby mozna bylo ledwo
    przejechac. czy mozna zaparkowac sobie auto po prawej stronie obok tych
    samochodow, blokujac ulice ale jednak parkujac prawidlowo? gdyby nie bylo
    tych aut, sytuacja bylaby proste i normalna...

    2. czy widzac nagminne parkowanie przy zakazie zatrzymywania sie mam jakis
    obowiazek zglosic ten fakt, czy moge olac mowiac nie moja sprawa?

    3. ile przepisow zlamal ten pan, ktorego autu cyknalem dzisiaj fotke (to
    jest wlasnie ta ulica)?
    http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2638.JPG

    4. na fotce widac "stop" ktory nie zostal zamazany, wykreslony czy cos, czy
    tak powinno to zostac po zmianie organizacji ruchu?

    pozdrowki

  • 2. Data: 2006-09-02 00:16:53
    Temat: Re: parkowanie - tarasowanie drogi i inne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samochodow, blokujac ulice ale jednak parkujac prawidlowo? gdyby nie bylo tych
    > aut, sytuacja bylaby proste i normalna...

    Nie, bo blokujesz przejazd.

    > 2. czy widzac nagminne parkowanie przy zakazie zatrzymywania sie mam jakis
    > obowiazek zglosic ten fakt, czy moge olac mowiac nie moja sprawa?

    Nawet bez nagminnego łamania tego prawa masz prawo powiadomić policję.

    > 3. ile przepisow zlamal ten pan, ktorego autu cyknalem dzisiaj fotke (to jest
    > wlasnie ta ulica)?
    > http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    > http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2638.JPG

    Wygląda na to, że co najmniej trzy:

    1) Wjechał pod prąd w ul. jednokierunkwową lub na niej zawrócił;
    2) Zaparkował na zakazie
    3) Zaparkował na chodniku nie pozostawiając chyba wymaganego miejsca

    > 4. na fotce widac "stop" ktory nie zostal zamazany, wykreslony czy cos, czy
    > tak powinno to zostac po zmianie organizacji ruchu?

    Powinno, bo jest mylące.

  • 3. Data: 2006-09-02 07:11:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> w

    > Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Wygląda na to, że co najmniej trzy:
    > 1) Wjechał pod prąd w ul. jednokierunkwową lub na niej zawrócił;

    Chwila :)
    -- od kiedy tyłem nie wolno wjechać w drogę jednokierunkową?
    -- a może z drugiej strony nie ma znaku zakazu wjazdu?

    > 2) Zaparkował na zakazie

    -- za szybą, pod lewą wycieraczką widac jakąś karteczkę... Czyżby "Karta
    Parkingowa"?

    > 3) Zaparkował na chodniku nie pozostawiając chyba wymaganego miejsca

    Niewątpliwie nie ma tam 1.5 :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2006-09-02 08:39:54
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 02-09-2006 o 09:11:56 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    >>> http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    > Chwila :)
    > -- od kiedy tyłem nie wolno wjechać w drogę jednokierunkową?
    Bo wtedy wjechal by w nia 'pod prad' :P Pisze w cudzyslowiu bo to takie
    podwojne pod prad. Wolno jechac na wstecznym pod prad na jednokierunkowej
    ... ale nie wiem jak jest z jazda na wstecznym na jednokierunkowej 'z
    pradem'. Chyba tego prawo nie obejmuje ... uznajemy ze znalazl sie tam
    przepisowo albo ...
    > -- a może z drugiej strony nie ma znaku zakazu wjazdu?
    Widzac ten stop mogli zapomniec o zakazie wjazdu z drugiej strony :)
    Skoro nie skasowali tego stopu mogli tez przeorganizowac ruch _po_ tym jak
    on tam zaparkowal i jest tam calkowicie 'legalnie'.

    > -- za szybą, pod lewą wycieraczką widac jakąś karteczkę... Czyżby "Karta
    > Parkingowa"?

    > Niewątpliwie nie ma tam 1.5 :)

    Zaprakowal na skrzyzowaniu ... 10m do skrzyzowania tez nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 5. Data: 2006-09-02 10:38:20
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sat, 2 Sep 2006 00:34:51 +0200, gardziej napisał(a):

    > cztery pytanka:
    > 1. jest sobie droga jednokierunkowa,

    to nie jest droga jednokierunkowa ,na drodze jednokierunkowej nie powinno
    być białej linii z napisem stop po lewej stronie drogi, jakiś bęcwał źle
    poustawiał oznakowanie.
    To jest droga źle oznakowana ,a tak swoją droga szkoda ,że nie pokazałeś
    jak wygląda oznakowanie z drugie strony tej drogi

    akala

  • 6. Data: 2006-09-02 11:15:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> w

    > Robert Tomasik <r...@g...pl> w
    > -- za szybą, pod lewą wycieraczką widac jakąś karteczkę... Czyżby "Karta
    > Parkingowa"?

    Ciekawostka przyrodnicza -- "Karta Parkingowa" nie dotyczy znaku B-36 (zakaz
    zatrzymywania się), a zatrzymanie to =<1min, >1min to już postój ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-09-02 13:51:12
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > To jest droga źle oznakowana ,a tak swoją droga szkoda ,że nie pokazałeś
    > jak wygląda oznakowanie z drugie strony tej drogi

    to jest droga jednokierunkowa od paru dni, nikt nie pousuwal tych
    pozostalosci po dwukierunkowej... z drugiej strony jest zakaz wjazdu

  • 8. Data: 2006-09-02 14:03:50
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Nie, bo blokujesz przejazd.

    czyli majac zastawiona droge do posesji przez parkujace pod zakazem
    samochody mam grzecznie zostawic auto ulice dalej, albo walczyc z wiatrakami
    i wymieniac potem szyby w oknach?

    > Nawet bez nagminnego łamania tego prawa masz prawo powiadomić policję.

    chodzi o to, czy musze...

    > Wygląda na to, że co najmniej trzy:
    >
    > 1) Wjechał pod prąd w ul. jednokierunkwową lub na niej zawrócił;
    > 2) Zaparkował na zakazie
    > 3) Zaparkował na chodniku nie pozostawiając chyba wymaganego miejsca
    4) 10 metrow od skrzyzowania
    5) poszedl na szybkie piwo do klepu, ale to juz nieistotne :)

    > Powinno, bo jest mylące.

    kto jest winny niedopilnowania tego?

  • 9. Data: 2006-09-02 14:06:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gardziej <b...@b...pl> w

    > z drugiej strony jest zakaz wjazdu

    I stał policjant, który nakazał VW pojechać pomimo znaku :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2006-09-02 18:01:00