  • 11. Data: 2003-04-15 05:58:37
    Temat: Re: Znalazłam ruderę... Gdzie sprawdzić?
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > Ogromne dzięki za Wasze posty!

    Aniu, jeśli trafisz gdzieś na uczciwego urzędnika, który nie udzieli Ci
    informacji, których nie powinien - to primo: pochwal się tym na grupie (bo
    będzie to ewenement na duuuuużą skalę), a secundo: zleć wtedy sprawę
    geodecie

    pozdrawiam (bijąc się wielkopostnie w pierś)
    Ewa

  • 12. Data: 2003-04-15 17:28:08
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Jarosław Matejczuk zamieszkała pod
    adresem <j...@j...net>
    w artykule
    003.jasien.net>
    napisała w ten deseń:

    > Użytkownik "Ewa" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > nie wiem dlaczego uważasz, że to takie nobilitujące,
    > łamanie prawa a w tym konkretnym wypadku jeszcze połączone
    > z korupcja nie jest niczym chwalebnym a powinno byc karalne
    > faktycznie a nie tylko teoretycznie,
    >
    > natomiast co do akt KW to tez nie są one do wglądu jak to
    > sugerujesz, krąg osób którym akta KW mozna udostępniać
    > jest naprawdę bardzo wąski i z pewnością nie jest to sposób,
    >
    > naprawdę nie spodziewałem się takiej wypowiedzi na tej grupie,
    >
    > ciekawe jaki to zawód wykonuje osoba o takim podejściu do
> [...]

    Noooo. Dzięki Jarku. Bo już myślałam, że ja mam jakieś otępienie i że
    wszystkim się podoba taki pomysł a ja jedna inaczej na to patrzę. Ale
    widze, że jest nas dwoje.

    Tatiana