  • 1. Data: 2003-11-12 10:38:22
    Temat: Znak firmowy na produkcie - dwa pytania
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    dwa pytania :
    - czy na produkcie musze umieszczac pelna nazwe firmy z adresem czy tez
    wystarczy logo ( znak firmowy ) ?
    - czy logo trzeba gdzies rejestrowac ?

    pzdr
    mirek

  • 2. Data: 2003-11-12 19:19:53
    Temat: Re: Znak firmowy na produkcie - dwa pytania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > - czy na produkcie musze umieszczac pelna nazwe firmy z adresem czy tez
    > wystarczy logo ( znak firmowy ) ?

    To zalezy od rodzaju produktów. Generalnie na pewno na spożywczych i
    kosmetykach musi być pełny adres i nazwa.

    > - czy logo trzeba gdzies rejestrowac ?

    Nie trzeba, ale wówczas nie ma się pewności, że ktoś inny nie będzie takim
    samym logo oznaczał swoich produktów.

  • 3. Data: 2003-11-13 07:04:55
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    > To zalezy od rodzaju produktów. Generalnie na pewno na spożywczych i
    > kosmetykach musi być pełny adres i nazwa.

    a na urzadzeniach elektronicznych ?

    Pzdr
    mirek

  • 4. Data: 2003-11-13 22:37:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na urządzeniach elektronicznych na pewno musi być znaczek "B" zgodności z
    normami. Czy musi być producent to nie wiem. Proponuję zadzwonić do
    najbliższej jednostki Inspekcji Handlowej. Oni to kontrolują, to będą
    wiedzieć. nie chcę Cię wprowadzać w błąd.