  • Data: 2004-04-21 06:17:06
    Temat: Znak Towarowy
    Od: "Gutek72" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Firma moja zajmuje się produkcją alternatywnych materiałów eksploatacyjnych
    do drukarek. Posiadam zarejestrowany w urzedzie patentowym znak towarowy.
    Firma moja nosi taka sama nazwe jak nazwa produktu ktory został
    zarejestrowany. Dzis dowiedzialem sie iz jedna firma w Warszawie ktora
    powiedzmy istnieje od 5 lat pod nazwa "aaaaaaa" wprowadzila do sprzedazy
    cala game produktow pod "moja nazwa". Czy maja do tego prawo ?? Moja firma
    istnieje zaledwie 3 miesiace a znak zarejestrowalem na dniach.

    Czy moge zmusić te firmę do zaprzestania urzywania tego znaku, tej znazwy
    (chodzi o te sama branze i towar) oraz wolac o jakas kase ??

    Gutek72