  • 1. Data: 2003-05-21 08:10:44
    Temat: Zmiana zameldowania a dokumenty
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam

    Zmieniłem ostatnio miejsce stałego zameldowania,
    wystąpiłem o wymianę dowodu osobistego i prawa jazdy (jest adres).

    Należy chyba tez wymienić dowód rejestracyjny samochodu (też jest tam mój adres
    zamieszkania. I tu mam problem:
    Czy będę musiał przerejestrować samochód - rejestrowałem go w starym miejscu
    niecały rok temu, czy też wystarczy wymienić dowód rejestracyjny na nowy z
    nowym adresem i pozostanie stary nr rejestracyjny.

    Co o tym myslicie?
    Marek

  • 2. Data: 2003-05-21 08:25:06
    Temat: Re: Zmiana zameldowania a dokumenty
    Od: "JK" <j...@n...interia.pl>

    Niestety będziesz musiał przerejestrować samochód. Piszę "niestety" bo w
    ciągu ostatniego roku robiłam to już dwa razy (raz po przeprowadzce - zmiana
    meldunku, drugi raz po kupieniu samochodu - ten zarejestrowany został
    skradziony). Mam tylko nadzieję, że nie masz tej wątpliwej przyjemności
    podlegania pod Urząd Dzielnicy Praga Południe w Warszawie.

    Pzdr
    Justyna

  • 3. Data: 2003-05-21 08:32:32
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > niecały rok temu, czy też wystarczy wymienić dowód rejestracyjny na nowy z
    > nowym adresem i pozostanie stary nr rejestracyjny.

    jeszcze zostało ci:
    powiadomić zakład pracy, który wyśle co trzeba do ZUS
    wysłać NIP-3 do US
    zawiadomić bank o zmianie adresu
    przychodnia, kasa chorych

    początek góry lodowej

  • 4. Data: 2003-05-21 09:29:03
    Od: gsks <g...@w...pl>

    JK wrote:
    > Niestety b?dziesz musia? przerejestrowaae samochód. Pisz? "niestety" bo w
    > ci?gu ostatniego roku robi?am to ju? dwa razy (raz po przeprowadzce - zmiana
    > meldunku, drugi raz po kupieniu samochodu - ten zarejestrowany zosta?
    > skradziony). Mam tylko nadziej?, ?e nie masz tej w?tpliwej przyjemno?ci
    > podlegania pod Urz?d Dzielnicy Praga Po?udnie w Warszawie.
    >
    > Pzdr
    > Justyna

    A jezeli samochod ma wspowlasciciela, ktory nie zmienia adresu
    zamieszkania to czy moga zostac stare blachy?
    Grzesiek

  • 5. Data: 2003-05-21 11:55:30
    Od: "Aneta" <a...@t...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze zostało ci:
    > powiadomić zakład pracy, który wyśle co trzeba do ZUS
> [...]
    . a kasy chorych to już chyba nie ma?
    pozdrowienia
    aneta

  • 6. Data: 2003-05-21 12:18:13