  • Data: 2004-03-31 18:50:21
    Temat: Zmiana systemu operacyjnego
    Od: "Maksik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zostałem oskarżony przez pracodawcę o zmianę systemu operacyjnego z winnt
    na win98 w komputerze na którym pracuję. Szef kompletnie się nie zna na
    tym, tylko słucha się "informatyka" (jakiegoś swojego pociotka-informatyk
    amator) i straszy mnie prokuraturą. Informator nagadał szefowi jakiś
    bzdur. Oczywiście w firmie nikt nigdy nie widział winnt, tylko win98 w
    sieci, jakieś enigmatyczne hasła (dostałem hasło w kopercie:)), bez
    których rówie dobrze można pracować.
    Mam pytanko: w jaki sposób firma kupuje windę?chodzi mi o to, jakie
    papiery dostaje przy zakupie(faktura, certyfikat), na których jest czarno
    na białym wymalowane:win98.Szef jest zdolny do złożenia na mnie do
    prokuratury doniesienia, ale mimo wszystko trochę by mi było go szkoda
    (wszystko wina informatora-debila).