    From: "Motyl" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana regulaminu PlusGSM
    Date: Mon, 20 Oct 2003 13:18:26 +0200

    Witam

    Szukalem juz na googlu tej grupy ale odp. nie znalazlem...

    Wraz z rachunkiem otrzymalem nowy regulamin.
    I teraz moje pytanie:
    Czy mogl bez mojej zgody?
    Pani z BOK twierdzi ze przy 'promocjach' podpisuje sie
    dokument ktory obowiazuje na dwa regulaminy tj.
    regulamin promocyjny i regulamin operatora sieci.
    Nigdzie to nie jest zaznaczone. Po moich pytaniach pani z BOK
    zaczela sie gubic. Zakonczylem rozmowe i przejde sie do BOK'u miejscowego.
    Ale mam pytanie, czy moje uderzenia w ich strone sa bezpodstawne?
    Czy moga zmienic regulamin bez mojej zgody? (podpisujac umowe zgadzalem
    sie na regulamin ktory wowczas obowiazywal)
    dzieki za odp.

    pozdrawiam
    Motyl