  • 1. Data: 2007-05-15 22:42:45
    Temat: Zmiana partycypacji w TBS.
    Od: "Booboo." <b...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie partycypacji w TBS.

    Podpisałem umowę najmu lokalu w TBS w 2001 roku. Według obowiązujących
    wówczas przepisów najmujący nie mógł być partycypującym w kosztach w/w
    lokalu.

    W 2004 roku nastąpiła zmiana ustawy, której Art. 29 ust. 2 (od
    13.01.2007 ust. 4) mówi "Pracodawcy, a także inne osoby, które zawarły z
    towarzystwem umowę w sprawie partycypacji w kosztach budowy mieszkań,
    mogą bez zgody towarzystwa dokonywać cesji uprawnień i obowiązków
    wynikających z tych umów na rzecz wskazanych przez siebie najemców."

    A zatem, czy obecny partycypujący może dokonać cesji w/w praw (łącznie z
    kosztami jakie poniósł w partycypacji) na mnie i w jakiej formie powinno
    to nastąpić (umowa, akt notarialny)? Czy wiąże się z tym jakieś ryzyko?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    --
    Booboo.