  • 1. Data: 2007-02-20 17:00:02
    Temat: Złożenie doniesienia do prokuratury
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    Witam.

    http://wiadomosci.onet.pl/1489673,11,item.html

    Jak wygląda złożenie takiego doniesienia, czy np. JA mógłbym też złożyć
    takie doniesienie?

  • 2. Data: 2007-02-20 17:05:30
    Temat: Re: Złożenie doniesienia do prokuratury
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mateusz napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/1489673,11,item.html
    >
    > Jak wygląda złożenie takiego doniesienia, czy np. JA mógłbym też złożyć
    > takie doniesienie?

    A nie lepiej iść do lekarza, niż składać takie doniesienie?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-02-20 17:34:43
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):
    > A nie lepiej _iść_do_lekarza_, niż składać takie doniesienie?

    Tia, właśnie parę topiców wyżej napisałem, że nie mam żadnych złudzeń w
    stosunku do polskiego wymiaru sprawiedliwości i osób go tworzących.
    Dzięki za troskę o moją konsekwencję w poglądach i dostarczanie bodźców.

  • 4. Data: 2007-02-20 18:09:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@T...pl> napisał w wiadomości

    Każdy może złożyć dowolne powiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
    O ile w nim tylko napisze prawdę, to choćby było najbardziej absurdalne, żadnych
    ujemnych dla niego konsekwencji to mieć nie będzie. Co najwyżej prokuratura
    uzna, że brak jest podstaw do wszczęcia postępowania w tej sprawie.

  • 5. Data: 2007-02-20 18:14:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Tia, właśnie parę topiców wyżej napisałem, że nie mam żadnych złudzeń w
    > stosunku do polskiego wymiaru sprawiedliwości i osób go tworzących.

    A kogoś obchodzą twoje złudzenia, albo ich brak?

    > Dzięki za troskę o moją konsekwencję w poglądach i dostarczanie bodźców.

    Proszę bardzo.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-02-20 18:17:42
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):
    > A kogoś obchodzą twoje złudzenia, albo ich brak?
    > Proszę bardzo.

    Jesteś chamem i to w dodatku chamem.

  • 7. Data: 2007-02-20 18:18:18
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):
    > A kogoś obchodzą twoje złudzenia, albo ich brak?
    > Proszę bardzo.

    Jesteś chamem i to w dodatku żałosnym.

  • 8. Data: 2007-02-20 18:22:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Jesteś chamem i to w dodatku żałosnym.

    No widzisz, ja na ciebie doniesienia nie złoże ... [czyli w zasadzie
    rozmawiamy na temat]

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 9. Data: 2007-02-20 18:27:44
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):
    > No widzisz, ja na ciebie doniesienia nie złoże ... [czyli w zasadzie
    > rozmawiamy na temat]

    Pseudonim artystyczny ci znieważyłem? To go poproś, żeby tyle sztuki nie
    prezentował na grupach. A przy okazji, żeby nie robił tej twórczości w
    związku z pełnieniem obowiązków służbowych.

  • 10. Data: 2007-02-20 18:32:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Pseudonim artystyczny ci znieważyłem? To go poproś, żeby tyle sztuki nie
    > prezentował na grupach.

    Czy twierdzisz że kogoś kto posługuje sie pseudonimem (a nie znasz jego
    danych personalnych) nie można znieważyć? Jest inaczej. Pomyśl o tym,
    gdy będziesz chciał obrazić kogoś innego, bo on może być mniej "nie
    obrażalski" i źle się to dla ciebie skończy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com