  • 1. Data: 2007-02-20 15:13:29
    Temat: Szkoda OC - czy mam prawo
    Od: "Dexter Labolatory" <d...@w...pl>

    witam

    ubezpieczyciel wyliczyl odszkodowanie za moj pojazd na zasadzie "szkody calkowitej"
    czyli:

    "wartosc pojazdu w dniu szkody"
    minus
    "wartosc pozostalosci, tych dobrych czesci"
    =
    "kwota gotowkowa do wyplaty"

    Pytanie:
    Czy mam prawo od nich wziąść w gotowce "wartosc pojazdu w dniu szkody" oraz zeby ten
    złom (cały uszkodzony pojazd) sobie zabrali ?

  • 2. Data: 2007-02-20 18:45:57
    Temat: Re: Szkoda OC - czy mam prawo
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Dexter Labolatory napisał(a):
    > Pytanie:
    > Czy mam prawo od nich wziąść w gotowce "wartosc pojazdu w dniu szkody" oraz zeby
    ten złom (cały uszkodzony pojazd) sobie zabrali ?
    Masz prawo. Jak najbardziej. Kwestia czy oni maja obowiazek wyplacic Ci
    rownowartosc wartosci pojazdu w dniu szkody.
    --
    badzio